ZLEĆ PISMO

Pisanie dokumentów urzędowych online
Szybkie pisanie pism administracyjnych online

Klik i gotowe! Zlecanie pisania dokumentów urzędowych nigdy nie było takie łatwe.

Przed złożeniem zamówienia przygotuj skany lub czytelne fotografie dokumentów Twojej sprawy. To np. odmowna decyzja w sprawie ustalenia warunków zabudowy, jeśli chcesz zlecić napisanie odwołania.

Jeśli nie jesteś pewien jakiego rodzaju dokument powinieneś zlecić, najpierw skontaktuj się z nami.

W związku z dużą liczbą zleceń napływających w ostatnim czasie, tymczasowo zawiesiliśmy przyjmowanie zleceń poprzez formularz zamówienia. 

W przypadku zainteresowania naszymi usługami prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@prawodozabudowy.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 888 216 686 (od poniedziałku do czwartku w godzinach 11:00 – 15:00). 

Sprawy z szybko upływającymi terminami zawsze staramy się traktować priorytetowo i znaleźć dla nich miejsce w kalendarzu. 

Przejdź do formularza zamówienia